OT Postovni sluzby

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Prosinec 22 12:48:31 CET 2007

No k těm silničářům. Když jsem byl před pár lety ve Vídni, tak všude bylo
krásně sucho, svítilo sluníčko a jezdili silničáři a solili. Moc jsem to
nechápal, až večer jsem pochopil - začal padat sníh. V Brně silničáři
vyráží, až když je všude souvislá deseticentimetrová vrstva sněhu. To asi
pro jistou, kdyby se to náhodou rozpustilo samo.
Beru, že se nedá stihnout odklidit všechno a obvzlášť ne na zapadlých
silničkách/uličkách. Ale když znají předpověď dva dny dopředu, v Praze už je
kalamita, posléze kalamita i v Jihlavě a oni to stejně neposolí, tak mně to
připadá přinejmenším hodně zvláštní. Asi před dvěmi lety v Brně začlo
sněžit, opravdu hodně mě překvapilo, když první dvě hodiny jsem neviděl ani
jeden sypač na ani jednom ze tří městských okruhů. Jakou důležitější
komunikaci než okruhy můžou mít na práci? Podotýkám, že několik nemocnic +
hasiči na okruzích leží taky...
No co se týče pošty, tak konec roku beru, prostě to nestíhají, ale rozhodně
bych to nesrovnával se silničářama...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death