Postovni sluzby (Bylo:Re: OT: Re: Baluova prednaska na VUT - pochvala!)

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Prosinec 22 12:36:02 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 22.12.2007 od Pavel KREJCI:

> Ja nemam problem s rychlosti posty. Ja jsem naopak s postou spokojen
> a pouzivam ji radsi nez PPL a ostatni. Jen v posledni dobe mi
> prestali dorucovat vyzvy. Cili balik byl na poste vcas, ale nevedel
> jsem o nem...

Pokud je schranka pristupna zvenku a tedy je to chyba dorucovatele,
tak se to srovna stiznosti na dorucovaci postu. Nikde jinde to
nevyresi, je treba to poste rict.

> Ja mam totiz pocit, ze u nas ty oznamenky od baliku nosi nekdo jinej
> (a posledni dobou to asi flaka), nez kdo nosi normalni postu a
> oznamenky doporucenych dopisu, ty mi totiz chodi normalne.

Normalni dorucovatel(ka) nosi dopisy, doporucene dopisy a penize. A
pak je dorucovatel(ka) baliku na baliky, profi baliky, obchodni
baliky. To jsou dva ruzni.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem