Postovni sluzby (Bylo:Re: OT: Re: Baluova prednaska na VUT - pochvala!)

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Sobota Prosinec 22 12:06:19 CET 2007

Ja nemam problem s rychlosti posty. Ja jsem naopak s postou spokojen a
pouzivam ji radsi nez PPL a ostatni. Jen v posledni dobe mi prestali
dorucovat vyzvy. Cili balik byl na poste vcas, ale nevedel jsem o nem...
Zkuste si na svoji postu zavolat, zda tam ten balik uz neni.  Pokud mate
sledovaci cislo, tak se muzete podivat jestli nahodou neprobel neuspesny
pokus o doruceni.

Ja mam totiz pocit, ze u nas ty oznamenky od baliku nosi nekdo jinej (a
posledni dobou to asi flaka), nez kdo nosi normalni postu a oznamenky
doporucenych dopisu, ty mi totiz chodi normalne.
PK