Baluova prednaska na VUT - kviz

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Sobota Prosinec 22 10:31:03 CET 2007

// 231568 // :-)
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of balu@home
Sent: Saturday, December 22, 2007 12:35 AM
To: HW-news
Subject: Re: Baluova prednaska na VUT - kviz

este som zabudol na jednu dolezitu vec :-) V ramci prednasky bol maly
kviz o ceny. Myslim ze by bolo nespravodlive ukratit ludi co pozeraju
zaznam, takze pojdem kupit nejaky maly suvenir na recepciu a vyhercovi
poslem (neviem ci su este k dostaniu obalky s motivmi cernu a kusom
supravodiveho kabla ktore som venoval na prednaske).
Kvizova otazka pre tych ktori si prednasku pozreli: o kolko zivych
ethernetovych zasuviek sa v cerne stara IT divizia? Mozete tipovat rovno
sem do konferencie kech sa trochu pobavime ;-) Kviz uzatvaram po prvej
dostatocne spravnej odpovedi alebo 24. 12. vecer.
b.