OT: Re: Baluova prednaska na VUT - pochvala!

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Prosinec 22 08:46:51 CET 2007

Nebojte se uz se brzy dockate - CP se bude privatizovat a pak si budete
moci stezovat mozna tak na lamparne (ekvivalent infolinka Eonu).
Verim, ze novy majitel urcite zracionalizuje doruzovani a odhaduji, ze
vetsina zasilek bude koncit v odnosnych schranach na odbockach silnic
I.tridy.

Jestli se nepletu tak CP ma uz dnes monopol jen na zasilky do 25g. Takze
nenadavejte a jdete ke konkurenci. PPL k memu kamaradovi ani nejezdi
(bydli na samote a pry tam netrefi) - kazde rano nalozi balik svezou ho
autem po rajonu a za 5 dnu ho poslou zpatky. Ze jsou to baliky z celeho
sveta a prodejci ho maji za blbce, ze udava nesmyslne adresy to nikoho
nepali.

K posledni vete - samozrejme posta jsou blbci - meli jsme to delat jako
CD - na vsechno kaslat, nechat se tucne dotovat. Je tezke neco delat,
kdyz z vynosu CP se stedre lepi diry ve statnim rozpoctu - plus navic si
prave v tyto dny stat od CP vzdy pujcoval na pokryti schodku v
duchodovem systemu. To uz samozrejme neplati nebot nove vedeni
pripravuje CP na privatizaci a tak se dela vse proto, aby byla firma
levna a stat za ni dostal co nejmene - coz se samozrejme povedlo - letos
je CP poprve ve ztrate za celou dobu od roku 89.

Takze nezoufejte: Uz dnes se mate lepe nez zitra.

Radek Vicek