Baluova prednaska na VUT - kviz

azehw azehw@volny.cz
Sobota Prosinec 22 00:46:36 CET 2007

Kdysi jsme měli předmět "Technika nízkých teplot"  a probírala se i teorie o
supravodivosti. Už je to pár pátků, věda pokročila. Můžete nám ten
supravodivý kabel popsat, z čeho je,nějaké zajímavosti ohledně technologie
výroby a podobně a dát odkaz na nějakou fotku?
AZE

----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@orange.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 22, 2007 12:35 AM
Subject: Re: Baluova prednaska na VUT - kviz

este som zabudol na jednu dolezitu vec :-)
V ramci prednasky bol maly kviz o ceny. Myslim ze by bolo nespravodlive
ukratit ludi co pozeraju zaznam, takze pojdem kupit nejaky maly suvenir
na recepciu a vyhercovi poslem (neviem ci su este k dostaniu obalky s
motivmi cernu a kusom supravodiveho kabla ktore som venoval na prednaske).
Kvizova otazka pre tych ktori si prednasku pozreli: o kolko zivych
ethernetovych zasuviek sa v cerne stara IT divizia? Mozete tipovat rovno
sem do konferencie kech sa trochu pobavime ;-) Kviz uzatvaram po prvej
dostatocne spravnej odpovedi alebo 24. 12. vecer.
b.