Baluova prednaska na VUT - kviz

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Sobota Prosinec 22 00:35:29 CET 2007

este som zabudol na jednu dolezitu vec :-)
V ramci prednasky bol maly kviz o ceny. Myslim ze by bolo nespravodlive
ukratit ludi co pozeraju zaznam, takze pojdem kupit nejaky maly suvenir
na recepciu a vyhercovi poslem (neviem ci su este k dostaniu obalky s
motivmi cernu a kusom supravodiveho kabla ktore som venoval na prednaske).
Kvizova otazka pre tych ktori si prednasku pozreli: o kolko zivych
ethernetovych zasuviek sa v cerne stara IT divizia? Mozete tipovat rovno
sem do konferencie kech sa trochu pobavime ;-) Kviz uzatvaram po prvej
dostatocne spravnej odpovedi alebo 24. 12. vecer.
b.