Postovni sluzby (Bylo:Re: OT: Re: Baluova prednaska na VUT - pochvala!)

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Prosinec 21 22:58:48 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 21.12.2007 od Ales Prochaska:

> Potvrzuji. Po delsi dobe jsem musel na postu a myslel jsem, ze to
> nepreziju.

Jsou Vanoce, to je bohuzel normalni. Uvedom si, ze najednou vsichni
posilaji nejvice baliku. To je vubec neomlouvam, ale je potreba si to
opravdu uvedomit, ze se najednou silenym zpusobem zvedne pocet
zasilek. Neni v silach ani tak velkeho molocha na tohle mit kapacity,
ktere by po tech zbyvajicich 11 mesicu zivil.

Me ted take prichazeji profi baliky z GME o jeden den pozdeji, stejne
jako cca 50% profi baliku ode me prichazi zakaznikum o den pozdeji.
Reklamuji jim to, penize zpet za spatnou sluzbu od nich beru, ale
jinak to chapu. Mezi nami, DPD mi pred nekolika dny take nedorucila
zasilku do 24 hodin. A to jsem s DPD zazil snad poprve za poslednich
nekolik let.

> Stal jsem 30 minut ve fronte - bez prehaneni, mozna jeste o nekolik
> minut dele. Kdyby to nebylo opravdu nutne tak bych se na to vykaslal
> a pouzil jinou spolecnost. Kdyz se u nas ve firme nahodou stane, ze
> zakaznik musi cekat pet minut tak jej usadime do kresla, uvarime mu
> kafe a dame neco ke cteni. Na poste jsem musel celou dobu stat, kafe
> mi nikdo neudelal a ke cteni jsem mel akorat ceduli, ze me obslouzi
> vedlejsi prepazka..

Kdyby si k vam chodily do firmy lide tmavsi pleti pro davky, tak byste
je asi take neusazovali do kresel a nedavali jim kafe, pac minimalne
byste se jich uz nezbavili :-)))))))))))))))))))))))))

PS: Kdyz je ten patek, pridam historku. Chodim na postu kazdy den. Asi
pred tydnem jsem tam stal ve fronte, prede mnou byli 3 lidi. Uplne
prede mnou nejaka zenska. Stojime, uz pred ni byl jen jeden clovek a v
tom ji zazvonil mobil. Ona ho vzala a utekla s nim nekam pred postu,
aby si ten hovor vyridila. Tak jsem se dostal o jednu pozici dopredu.
Za chvili prisla a stoupla si za me. Za nejakou dobu jsem uz ja byl
prvni ve fronte, za mnou ta zenska a za ni uz nejaky dalsi zakaznik.
Zase ji zazvonil mobil, ona opet s mobilem utekla a zase za chvili
prisla za toho cloveka :-) Tak jsem si rikal, kolik hodin asi uz na te
poste takhle vyrizuje hovory :-))))))

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem