OT: Re: Baluova prednaska na VUT - pochvala!

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Prosinec 21 20:43:37 CET 2007

Občas si na poštu volám, jestli tam nemám něco nemám, abych se tam moh
stavit ještě cestou z práce. A tu oznámenku vůbec nepotřebujou, prostě
vystojim frontu a zeptám se, jesi tam nemám nějakej balík ;-)

P.K.