Zaciname s ATMEGA16

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Prosinec 21 09:31:34 CET 2007

Mam AVR Studio 4.13 (build 528) + WinAVR-20070525, funguje to spolu.
Predchadzajuca posledna 4.12 fungovala len so starsim WinAVR, aj to
myslim, ze az o 2 verzie starsim. Kdesi bol k tomu readme, ale neviem
to teraz najst.

Pozeram, ze ATMEL odvtedy vydal 2 service packy, tie zatal nemam.
Pouzivam uz Eclipse. Ale packy vyskusam, co ak v nich pribudla
funkcnost, ktora mi chybala a kvoli ktorej som AVR Studio opustil? :-)

A pozor! Vidim, ze prave dnes sme dostali darcek aj od WinAVR
http://sourceforge.net/forum/forum.php?forum_id=767068

No bude co skusat, ale dostanem sa k tomu asi az po sviatkoch.

miro

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ