dspic

Jozo svk421@zoznam.sk
Pátek Prosinec 21 06:42:09 CET 2007

> makam na dspic33fj128gp206, kompilator mikroe + jejich programator.
> pri vlozeni tohoto kodu TRISCbits.TRISC1 = 0; misto standardniho
> TRISC=0; se mi stalo to, ze jsem ho naprogramoval, avsak podruhe uz
> programnout nesel.
> Nechapal jsem jak muze byt v pojistkach znicehonic oscilator disable.
> Ke slovu prisel generator, ktery je pripojen misto krystalu  a rozjel to
> znovuprogramovani, sice ho naprogramuji, se spravnou pojistkou HS ci XT
> (krystal 10 mega), ale  proste s tim krystalem nebezi, krystalu jsem
> zkousel 3 ruzne a nic.

Pochybujem ze je problem v tom kode. Procesor na programovanie
nepotrebuje ziadny krystal (ani ine hodiny). Dokonca ho nepotrebuje ani
na vlastny beh. Je to tak vymakane, ze ked nenajde vstupne hodiny,
rozbehne sa z interneho RC oscilatora. Samozrejme na inej frekvencii ako
asi bola pozadovana, ale kod kazdopadne bezi a vie detekovat, ze nema
spravne hodiny.

Nepoznam mikroe, ale kompilator priamo od microchipu je dobry (aj podla
vyjadreni ludi na inych forach), navyse neviem ako sa da rozumne robit
bez debugu (teda pisete za pouzivate programator). Da sa pouzit ICD2,
ale na tieto vacsie pic je to uz pomale. S RealICE je to ina kava.

j.