Zaciname s ATMEGA16

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Prosinec 21 01:09:53 CET 2007

51-tka mi vyhovuje, nemam vobec nic proti. Ale jedina 51-tku ktoru
poznam a ktora sa lahko programuje (cez seriovy port) je ADuC. V
principe nemam ziaden dovod nepouzit ju, len som chcel nieco mensie. Ked
som kupoval displeje a budice led tak som kupil aj par AVR-iek. Vtedy
som mal dohodu s kolegom ze mi ten program napise on. Program mi
nenapise, takze nemam ziaden dovod nepouzit ten ADuC :-) Asi pri tom
nakoniec skoncim...
b.