gprs a sestaveni spojeni+prenos

pyrin pyrin@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 20 12:42:55 CET 2007

Za 540 Kč jiný modul ?
Taky se může stát, že se přestanou dělat všechny moduly. Prostě se
zakážou....
Místo TC65 si můžete dát taky jiný.
Každý máme jiný styl. Takže proč ne.
pyrin

----- Original Message -----
From: ""Ing. Libor Konečný"" <support@mikrovlny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 20, 2007 9:59 AM
Subject: Re: gprs a sestaveni spojeni+prenos

Zdravim
Pan King  vi o cem mluvi ;-)  , berte v uvahu ze se tc65 muze prestat
vyrabet ... u tohoto je sice mala pravdepodobnost, ale u siemensu se jiz
tak stalo.
Dalsi vec, vyrobce neni jen siemens a do budoucna je lepsi zvolit jiny
modul za 30% cenu, nez predrazeny sismens.
Ja osobne na modulech vyvijim a vzdy davam prednost MCU + modul,  cele
reseni MCU   + modul v mem pripade byl levnejsi nez TC65i ;-)
Nezavislost je obrovskou vyhodou a pokud se opravdu neco stane jako
napriklad ukonceni vyroby, pak ziskate naskok pred konkurenci ;-)
LK