Moisture sensitive devices

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Prosinec 20 10:53:08 CET 2007

Jsou to vetsinou cipy, ktere maji  obnazene streva, napriklad VF pro
prikurtovani GND uprostred plastu.
Vlhkost pro to neni tak katastrofalne nebezpecna, vakuove zabalit a
silikagel bohate staci.
Fungovat budou i pul roku otevrene, pokud se zapaji rychle a rucne.
Kdyz to budete osazovat v peci, musi , opkauji musi se vysusit, a rict
to firme ktera to bude osazovat.
Ja na to zapomel a 90% bylo vadnych, protoze pak ten kremik rozpraska
jaxe zacne absorbovana voda vyparovat.
Ale do 14 ti dnu po otevreni by jeste nemel byt problem ani s peci ,
pokud to nebude nasavat vlhkost  v jeskyni ;-)
LK