Dimenzovani zkratove pojistky

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 20 06:49:11 CET 2007

Pro tranzistor BC807 (Ic DC = -500mA, peak Ic = -1000mA) mam nastavenou
zkratovou pojistku na 400..500 mA (snimani ubytku na odporu).
Problem nastal v pneumatickymi ventily jednoho vyrobce, ktere vypinaji
pojistku v okamziku sepnuti. Nedela to samotna civka, ale jeji ochranny
obvod. Ma odber 25 mA, ale az po 24 ms. Proud pri sepnuti neni
specifikovan a evidentne prekroci 500 mA.

Jakou casovou konstantu pojistky si mohu dovolit nastavit, aby zminovany
tranzistor spolehlive! a opakovane prezil? U toho peak current neni
upresneno.

Zdenek