gprs a sestaveni spojeni+prenos

Petr King petr.king@atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 27 04:13:58 CET 2007

Odpovim si sam -
nejlepe pouzit modem s integrovanym TCP stackem, zvlast kdyz se mi vali
na stole :)
Takze pulka je hotova....
Ovsem nyni se naskytaji dalsi otazky -
je mozne komunikovat s webovym rozhranim pouze pres GET a databazi nebo
existuje zpusob, jak se k modulu pripojenemu pres gprs do internetu
dostat primo? Neco mi rika, ze nebude mit verejnou IP adresu... je to tak?

Petr