gprs a sestaveni spojeni+prenos

oja ondrej.janovsky@alarex.cz
Čtvrtek Prosinec 20 00:14:58 CET 2007

Ja bych se take klonil k te TC65 . Zavislost na ten ci onen modul budete
resit stejne. A na te TC65 se da vse co potrebujete postavit bez dalsiho
obestavovani. Taky parametry jako 400KB Ram, 1700KB Flash , 2xRS232 a
I2C nebo SPI + 10IO nejsou k zahozeni.

Napriklad pro HTTP uz ma Java peknou tridu, kde komunikaci s nejakym PHP
nebo PERL skriptem mate behem chvilky napsanou.

OJA