12C508 to 12F629

Petr King petr.king@atlas.cz
Středa Prosinec 19 21:40:39 CET 2007

Prepisoval jsem tak jednou program 16F84 na 16f628 a taky jsem se zapotil...
Clovek zjistuje, ze to jsou podobne procesory jen vzdalene... prvne
nastavite porty, pak zjistite ze to ma uplne posunutou ramku a potom i
polohu nekterych registru v bankach... cili je treba skutecne projit
radek po radku a pozorne hledat co je spatne...

Petr