terminal pro rs232

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Prosinec 19 18:02:35 CET 2007

Zdravím,
  ano, to se dá. Ne vždy to však funguje. Např. jádro 2.6.23 obsahuje kromě
"generic serial driveru" ještě 36 "backendů" pro různé druhy čipů. Ten FTDI
tam je uveden jako jeden z nich, avšak zvládá jen omezenou "rodinu" těchto
čipů a navíc je stále označen jako "Experimental", takže pokud byste na začátku
konfigurace kernelu nepovolili zobrazení ovladačů s tímto statusem (což spousta
lidí, která chce opravdu stabilní systém, nedělá), tak tu volbu ani nebude mít
nabídnutu a nepůjde žádný FTDI driver. Vnucení funguje jen tehdy, pokud ten
VID:PID zvládne ten generický driver nebo pokud to náhodou zvládne některý
z těch, které jsou tam zakompilovány.
  S pozdravem Pavel Troller