terminal pro rs232

Tomáš Mazouch mazouch@ica.cz
Středa Prosinec 19 16:27:46 CET 2007

Delphin napsal(a):
> Který druh přesně není podporován, respektive konkrétně pro který druh
> neexistuje ovladač pro Linux ?

Kdyz jsem chtel s FTDI cosi stavet, zacal jsem se zajimat, jak ho
nakonfigurovat. A tady jsem narazil.
Pro "ackove" verze se dal stahnout vypis EEPROM. Pro dalsi jsem tuto
informaci uz jaksi nenasel. Pro "beckove" brouky existuje jakysi
udelatko, kterym lze tu EEPROM nalejt a mam dojem ze umi konfigurovat
vse, o cem se datasheet zminuje. Pro "R" jsem nenasel nic. Kdybych si
chtel napr. prehazet prirazeni tech univerzalnich vystupu, mam smulu.

Takhle to mozna puvodni pisatel myslel. Driver, ten je, ale toto schazi.

TomM

P.S. Kdyz uz se tu kritizuje FTDI, proc je proboha nenapadla moznost
nastavit v EEPROM pevne rychlost UARTu? Pokud chci ten jejich hmyz
pouzit pro pripojeni MCU pres USB, tak je to prece naprosto logicky
pozadavek :-(.