FTDI chipy Bylo: terminal pro rs232

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Prosinec 19 15:58:30 CET 2007

A jak funguje prepinani linek u RS422? Potrebuji nejaky na zkouseni a na USB se mi to jevi idealni. Jen nevim jak  se popere s prepinanim linek.

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Martin Hanek
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, December 19, 2007 2:54 PM
  Subject: FTDI chipy Bylo: terminal pro rs232

  Asi mate pravdu, s linuxem kamos nejsem, takze o FTDI chipech a linuxu
  nic nevim. Ale kdyz se divam na stranky driveru pro FTDI chipy, tak tam
  maji u driveru pro linux vypsany snad vsechny chipy:
  http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm
  http://www.ftdichip.com/Drivers/D2XX.htm

  Zrovna dneska jsem si trochu pohral s prevodnikem FT232R ve WinXP.
  Pouzivame jej jako prevodnik na RS-485 a IrDA - virtualni COM port a
  funguje to dobre.
  FT232R ma v sobe eeprom a v ni seriove cislo chipu, takze i kdyz jej pak
  prehazuju do jinych USB portu, vzdy jej pozna a priradi mu stejny
  virtualni COM. U FT232BM bez EEPROMky vytvoril v jinem USB portu jiny COM.
  Zkousel jsem prepsat i EEPROM, dat si tam svuj nazev, take bez problemu.
  Pak jsem upravil 2 inf soubory a napsal tam zase svuj text a ve
  windowsech ve spravci zarizeni to bez problemu vidim jako svoje zarizeni
  s nazvem co jsem si vymyslel. Akorat widle hlasi pri instalaci, ze
  driver neni podepsan - original je.
  Muzu mit pripojeny treba 2 kusy, kazdej vytvori svuj virtualni COM a oba
  jedou najednou bez problemu. Prehazovat na USB portech lze take v
  pohode. Takze pod WIN se jim to povedlo.

  Martin Hanek