antena 2m + 70 cm

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Středa Prosinec 19 16:01:33 CET 2007

No jo, to jsem si prave myslel, ze pro prevadece a FM to bude fungovat jako
vertikalni a pro SSB pripadne jako horizontalni.
Ale nejsem odbornik na anteny, tak diky za pouceni .  Uz stejne stavim tu s
vertikalni polarizaci. Pro prvni pokusy to bude stacit a
pak pripadne poridim nejakou Yagi s rotatorem pro SSB.