terminal pro rs232

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Prosinec 19 14:38:38 CET 2007

> No ano, tento kabel a k tomu WIN a zestarnul jsem o nekolik let.
>
> Po prechodu na Linux, pouzivam dal tento kabel a mohu pracovat. Musel

Zdravím,
  tohle právě nechápu. V Linuxu všichni preferují právě Prolific, protože
jeho driver je rock stable, byl dostupný před tím FTDI a nikdy nedělal
problém. Naopak, FTDI dělá v zásadě 2 druhy chipů, kde jeden pod Linuxem
podporovaný je a ten druhý, kdoví proč, není. Takže já naopak Prolific
PL-2303 vždy preferuji, protože vím, že ten bude chodit, zatímco u FTDI
si nemohu být jist, který z těch dvou tam bude...
  Tož fakt netuším, proč ta 2303 má tak špatnou pověst pod windows. Že by
firma odvedla horší práci na driveru než dobrovolníci v Linuxu :-) ?
   S pozdravem Pavel Troller