terminal pro rs232

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Prosinec 19 13:56:20 CET 2007

Pre debug typu sem-tam poslat byte, ale trebars aj ako hexa, alebo automaticky nejaku jednoduchu sekvenciu, tak je na nezaplatenie Terminal by Bray.
Kedze Bray to ocividne vzdal a bray.velenje.cx uz nefunguje, poslednu verziu si mozete cucnut trebars odo mna z www bodka efton bodka sk lomitko misc lomitko Terminal bodka exe.

wek