Fwd: Re: Baluova prednaska na VUT - pochvala!

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Prosinec 19 12:36:03 CET 2007

Já bych to snad uměl. Problém je jen čas, stáhnout 1,5GB nebude za 5
minut a konverze taky něco zabere.

Na DVD se to v MPEG2 vejde, je to jen otázka nastavení bitratu.
Software na to mám.

Jiná věc je poštovné na Slovensko a za jak dlouho by tam ta zásilka dorazila.

P.K.