Fwd: Re: Baluova prednaska na VUT - pochvala!

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Středa Prosinec 19 12:31:03 CET 2007

Ak bude dost tlsta linka a stihnem to zkonvertovat do 24 hodin, tak Ti
to donesiem na HW-list-ovicu, a tych 120 mozme prepit ;-)
Ale v tej konverzii do mpeg som tiez malo kovany, tak snad sa to
podari aspon trochu akceptovatelne. Minimalne ti urcite (ak sa
tradicne nic nepo...e) mozem doniest tie avi.

Slavo T.

P.S. Taktiez sa pripajam k podakovaniu.