nf meraky

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Středa Prosinec 19 12:07:59 CET 2007

Dobrý den,

Zdá se mi že například BM512 či BM579 jako nf milivoltmetr by se dali
sehnat do 2000Kč, spíše kolem té tisícovky a měli by podobnou měřící
hodnotu jako ten GVT 417B. Pokud projdete bazary, většinou není s
cenou problém a dostanete se na takovou cenovou úroveň. Pokud hledáte
dále, dají se tyto typy sehnat i za pět stovek. Co se týče toho
rozmítaného generátoru, typ který jste chtěl koupit SG 1212B má
zkreslení 0,5%. Takový generátor jde postavit i ze specializovaného IO
za 100Kč, rozmítání byste provedl říditelným zdrojem proudu a indikaci
kmitočtu čítačem s AVR či PIC. Nebylo by to nic složitého.
Škoda že toto nemá možnost rozmítání...
http://www.elweb.cz/generator/index.php?text=4

Zdeněk