OT: Muj nazor na Skype [Was: Re:OTnapátek: Uzavřené a otevřené standardy: ICQ a podobně... ]

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Prosinec 18 23:16:45 CET 2007

Tak to si opravdu jenom myslíte že se na školách učí to nej- z technologií,
velké firmy ani vojáci se nepodělí se studenty o esa v rukávě.

Ochomejtl jsem se před 15 lety u HP ve vývoji a tam normálně ovládadali
počítače hlasem a dokonce to poznalo i mou mizernou angličtinu. To co tam
všecko měli z virtuální reality, třeba i na vývoj softu, o tom se
programátorům zasypanými nejmodernějšími superklikacími superVisual IDE může
jenom zdát. Ten microsoftí stůl taky není úplná novinka, pustili letitý, již
notně zasmrádající chlup z vývoje, ve skutečnosti je to celé mnohem
dokonalejší. Cosi ohromně skvělého z virtuální reality mi v té době
popisovali i borci z Intelu, ale bylo to v takovém fofru že jsem tomu
rozumněl jenom trochu, základ měl tvořit jakýsi malý balónek a tím se všecko
ovládalo. Jinak člověk musel mít oblek nebo nalepené značky.

Veškeré dostupné dnešní Hi-Tech technologie jen udržují lidstvo v
přesvědčení že počítače toho vlastně ani moc nezvládnou. Opak je pravdou.
Zvládnou toho víc než by nám bylo libo. Ale má je jen někdo, kdo je
neprodává. To co se prodává, je jen motorem, v podstatě jsou tito hráči
finančním ústavem, do kterého cpeme finance a oni za to něco vyrobí co ani
nestojí za řeč.

Intel už do prvních pentií měl dávat malé neuronové pole, nakonec tam NENÍ!
Kde ho aspoň trošku najdete, ikdyž se mu neříká neuronové pole protože je
rozprostřené přes celý cpu, je v Crusoe. Proto mu taky první průběh programu
trvá déle, než ty ostatní, přizpůsobí se. Viděl jsem desky plné délky s
neuronovými čipy do PC, takže se to dělá, ale ne pro běžné lidi. Jak by se
vám líbilo, kdyby program třeba na výpočet PI v nějakém n-tém průběhu jej
spočítal v jednom taktu?

Tak jak je dnes svět řízen, je řízen tak aby byla plná zaměstnanost -
závislost otroků na práci. Přitom jsou opravdu k dispozici takové techniky,
že by lidstvo opravdu mělo ulehčenou práci a mohlo se věnovat duševnímu
růstu - jenže to zase nejde protože průmysl atd...