Re: OT: Muj nazor na Skype [Was: Re:OTnapátek: Uzavřené a otevřené standardy: ICQ a podobně... ]

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Prosinec 18 22:12:19 CET 2007

 18.12.2007, 22:10:08

 To jste mne velice uklidnil. Ja se bal ze ti amerikanci maji takovou
 techniku, ze dokazou precist i vsechny moje myslenky, z jednoho otisku me
 boty.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz