Re: OT: Muj nazor na Skype [Was: Re:OTnapátek: Uzavřené a otevřené standardy: ICQ a podobně... ]

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Prosinec 18 22:00:07 CET 2007

Domnivam se ze se mylite, vim jiste ze na soucastne urovni poznani v
ramci vysokoskolske vedy (nejen v ceke republice ale obecne ve svete)
veci ktere popisujete obecne mozne nejsou. Pokud Vam nekdo neco
takoveho predvadi, jedna se pravdepodobne o jisty specialni pripad,
ktery vyuziva nejakeho jineho triku, jako ze to treba rozpozna jen
omezeny pocet slov nebo vyuziva nejakou jinou specifickou vlastnost,
ktera se jiz nikde jinde nemusi opakovat.

Honza