Prodava FRAM nekdo jiny nez CIT ?

P. Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Prosinec 18 19:24:18 CET 2007

Postovne 120Kc jeste tak pochopim v pripade baliku a pripadne dobirky, ale
mit ho stejne i u zbozi, ktere se vejde do obalky a je zaplaceneho prevodem
je preci jen trochu dost.
Koukam do ceniku CP a cenne psani 0.5kg 39Kc,cenny balik 2kg 51Kc, bezny
38Kc, jeste jsem zjistil, ze lze poslat neco jako slepeckou zasilku, ktera
je snad zdarma, ale fakt nefusim o co go :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jiri Bezstarosti
Sent: Tuesday, December 18, 2007 6:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: Prodava FRAM nekdo jiny nez CIT ?

Pripada mi to trosku jako vycitka, ze je to postovne drahe a ackoli mam
sam nizsi, tohle mi jeste pripada v mezich slusnosti. Chyba je uvadet
postovne, protoze korektne jde o naklady na dopravu a ty zahrnuji i
vsechno okolo toho samotneho poslani (tedy i obalovy material a praci).

Jinak Vas dotaz chapu, nic ve zlem, je prima moct neco koupit kdekoli
pres pult, samozrejme.

--
Jiri Bezstarosti