Elektor

Milan Mlynarcik milan.m@centrum.sk
Úterý Prosinec 18 17:33:49 CET 2007

Vďaka za radu, ozaj to funguje !
A ja som nedostupnosť rapidshare bral už ako smutný fakt.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "iko"
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 18, 2007 2:54 PM
Subject: Re: Elektor

k tomu este dodam, ze sa nahodne vyberie trasa po svete cez x nodov,
kade pojde vase spojenie, x krat sa kazdy paket sifruje a ako cestuje,
tak sa desifruje az vypadne od posledneho nodu desifrovany a posle sa
tam kam ma ist. vysledok je, ze mate inu IP adresu a ze vasa poloha/ip
nie je normalne vystopovatelna.

ak nahodou s tou IP uz niekto taha, prave tlacitko na vidalia a tam date
v menu New identity. tym sa vygeneruje nova trasa (cize aj nova IP) a
vsetky nove spojenia pojdu tou novou trasou.

v poslednom case to chce trosku trpezlivost, kym najdete volnu ip adresu
na rapidshare, hlavne vecer.

iko