RE: vypinač / spínač s časovačem

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Prosinec 18 17:18:14 CET 2007

Hledal bych modulky casovycch spinacu pro ventilatory (na zachody atd.) Maji
toho v kazdem bau... plne regaly, a ma to rozmery asi tak kostky magi, takze
se to vejde do hluboke krabice pod vypinac uplne v pohode. Byva to do vykonu
kolem 300W, takze na ty blikatka do vitrinek to musi stacit.

Jakub Serych