Elektor

iko iko@kamarad.cz
Úterý Prosinec 18 14:54:12 CET 2007

k tomu este dodam, ze sa nahodne vyberie trasa po svete cez x nodov,
kade pojde vase spojenie, x krat sa kazdy paket sifruje a ako cestuje,
tak sa desifruje az vypadne od posledneho nodu desifrovany a posle sa
tam kam ma ist. vysledok je, ze mate inu IP adresu a ze vasa poloha/ip
nie je normalne vystopovatelna.

ak nahodou s tou IP uz niekto taha, prave tlacitko na vidalia a tam date
v menu New identity. tym sa vygeneruje nova trasa (cize aj nova IP) a
vsetky nove spojenia pojdu tou novou trasou.

v poslednom case to chce trosku trpezlivost, kym najdete volnu ip adresu
na rapidshare, hlavne vecer.

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises