Ako na asm x51 v PSPade

Zdenek zdej@atlas.cz
Úterý Prosinec 18 08:36:28 CET 2007

Instalace PSPad a Metalink se zdarila. Nastaveni jak jste popsal mi taky
funguje. Jednoduchy priklad preklada OK. (Trochu me potrapilo, ze
"Dokumenty" povazuje za dlouhy nazev.)

Poprosil bych Vas o okomentovani nasledujicich poznatku, jestli jsem
neco spatne nepochopil. Po 2 hodinach testovani bych nerad delal
ukvapene zavery.

1) Funguji vsechny direktivy ze starsich programu.
2) Makra maji uplne jinou definici i volani. Neumi lokalni navesti.
Trochu nesikovne to jde obejit: jmp $+konst
3) Neexisuje moznost "prejit na dalsi/predchozi chybu". Castecne to resi
Vas extraktor.

Zdenek