Ako na asm x51 v PSPade

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Prosinec 18 01:29:43 CET 2007

Pozor na polozku Parameters, tam su medzi jednotlivymi parametrami medzery! (to sa odovzda do .bat ako 3 parametre).

Este by sa to dalo vysperkovat tak, ze v zalozke External Applications by sa nastavilo spustanie toho ISP programu, takze by ste prekladali stlacenim CtrlF9, a ak sa podari prelozit bez chyby, tak downloadovali stlacenim F9; a to vsetko bez opustenia editora. No a ak by nejaky dobrovolnik vyrobil helpfile s instrukciami '51 resp. direktivami asembleru, uz by to bolo dokonale. Ja som si tam (t.j. do zalozky Specification, polozky Help File) zatial dal genialny help z http://www.phys.uni-sofia.bg/~evladkov/downloads/8051ISET.ZIP a na AltF1 mi dava celkom pekny context help ak stojim kurzorom na instrukciach niektorych SFR. Myslim, ze nejake dedicated IDE by Vam nedalo v tomto pripade o nic viac (teda tam moze este byt zabudovany debuger/simulator, ale to uz by bol fakt neznesitelny luxus ;-) ).

wek