Ako na asm x51 v PSPade

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Prosinec 18 01:16:21 CET 2007

Takze takto:

- v prilohe je nastavenie highlightera pre asm51

- do adresara c:\wek\51\metalink asm\asm kde je narvaty cely metalink aj s mod subormi som prihodil extrerr.exe a make.bat s nasledovnym obsahom:
cd %2
C:\WEK\51\METALI~1\ASM\asm51.exe %1
C:\WEK\51\METALI~1\ASM\extrerr.exe %3.LST %3.ERR

- este ako dodatocny luxus som vytvoril .pif (shortcut) na make.bat, ktory mi zabezpeci, ze sa DOSovske okno v ktorom .bat zbehne, automaticky zatvori (samozrejme sa to musi v .pif zakliknut - toto netusim ako je u WXP, ja to prevadzkujem pod W98, zajtra ak budem mat dost energie mozem skusit aj na XP).

Tot vsetko.

Toto je tiez forma vyblbnutia sa; uznavam, ze to poukazuje na urcitu dusevnu odchylku... :-)

wek