antena 2m + 70 cm

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Pondělí Prosinec 17 19:56:02 CET 2007

Ahoj,
na lineární polarizaci bych se poohlédl po konstrukcích DK7ZB. Kruhová
polarizace se na 2m/70cm používá při satelitním provozu, hledal bych
třeba na amsat.org, například
http://www.amsat.org/amsat/articles/houston-net/antenna.html
Na vyzkoušení, zda funguje rádio, bych zbastlil dvě lambda/4 pro každé
pásmo zvlášť.
73 Láďa, OK1ZIA