Svetelny retez

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Pondělí Prosinec 17 16:57:45 CET 2007

Onehdá jsem byl na kauflandu a právě jsem se podivil kolik typů žárovek
se dá sehnat. Prodávaly se náhradní v baleních po pěti, ceny od dvaceti
po padesát korun za balení. Pokud nejde o nějaké superkvalitní řetězy,
zvažoval bych nákup v páru, vyjde to ve finále stejně levněji. ;) My
máme venkovní žárovkové pásy na balkoně, to je teprve sranda. Jak fouká,
tak odejde do lovišť klidně dvacet žárovek denně. :D

T.V.