ADT75

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pondělí Prosinec 17 11:39:42 CET 2007

Také s nimi mám dobré zkušenosti, i když ne moc velké - cca 1 nákup za několik let. Nakupoval bych u nich častěji, ale museli by mít ten ceník na webu. Po firmách, které nemají ceník se ohlížím až když daný obvod nemá nikdo s ceníkem a nemůžu ho ani nijak jinak nahradit.

Obecně si také myslím, že objednávka mailem je základ rozumného fungování. Prostě přeříct se může každý, přeslechnout také. Když dostanete kotouče s 10 000 IO za 50 Kč, kde je jedno písmenko jinak a je to něco, co od nich nikdo jiný nechtěl, cukají se obě strany a není způsob, jak z toho rozumně vybruslit (nestalo se mi, ale slyšel jsem velmi barvitý popis podobné akce, kdy se během týdne z dlouholetého vztahu dotavatel-spokojený zákazník stalo trvalé nepřátelství). Řekl bych, že striktní požadavek na písemnou objednávku může klidně vycházet z podobné zkušenosti, jejíž občasné opakování může při vhodné souhře náhod vést až k pověstnému "pro dobrotu na žebrotu".

PH
  From: Cihak@dkv.lbc.cd.cz
  S Amtekem jsem vždy měl taky dobré zkušenosti. Vždy jsem tam zavolal, upřesnil si s nimi specifikaci a cenu a pak jsem poslal písemnou (email) objednávku. Nikdy nebyl problém. A to jsem vždy objednával 1-2 kousky laciných obvodů, takže určitě nejsem zajímavý zákazník ke kterému by měli důvod chovat se nějak speciálně.
  Jediná věc, která mě u nich mrzí je to, že nemají ceník na www. Kvůli tomu se tam vždy musí telefonovat což by pak bylo zbytečné.