Re: ADT75

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pondělí Prosinec 17 10:42:13 CET 2007

Celkem souhlasim a vyuzivam, ale u komoditnich obchodu, zvlaste v CBOT je to takový fofr, ze se proste vyplati zivy obchodnik. Muj nejlepsi obchod byl s kukurici po telefonu na ceste Praha Brno, za ty dve hodky mi to hodilo prumerny rocny plat v CR.

Pres koho obchodujete ?

Kdyz uz jsme u toho, pro maleho hrace je vylozene neprijemne, pokud se odehrava obchod za jakekoli ucasti lidi, typicky treba za ucasti parketovych obchodniku. Ono to ma totiz pro nas mensi radu neprijemnych dusledku a ciste elektronicky trading je pro nas vyhodnejsi. Dalsi veci je, ze pokud svemu brokerovi date pokoj, mysleno ve smyslu, ze nepozadujete full service (tedy ze mu nevolate kvuli kazde ptakovine a neptate se ho, jak mate obchodovat, protoze kdyz to delate, mel byste to vedet sam, jinak nemate v tradingu co delat, pokud nechcete sponzorovat ty schopne), mate nizsi poplatky, ktere lezou tak jako tak malym hracum pekne do penez.

Ale o tom bychom si mohli povidat dlouho a asi to sem uplne nepatri.

--
Jiri Bezstarosti