Svetelny retez

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Prosinec 17 01:05:14 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 17.12.2007 od Michal Grunt:

> Blizi se Vanoce, tak jsem byl nucen vytahnout ze sklepa venkovni
> svetelne retezy.

To brzy :-))) Manzelka kontroluje retez na stromecek vzdycky tak den
nebo dva pred Stedrym dnem... to je pak veselo :-)))

> Druha otazka je, kde se daji koupit nahradni :-)

To je vzdycky dost velky problem. Oni to porad obmenuji. To je pak
shaneni. Nezavidim...

> Jsou tam 3V nebo 2.4V. 2.4V se sroubuji a 3V se pouze zasouvaji.

Jenze to se blbe radi, kdyz se nevi, jak to presne vypada... Napeti a
sroubuji/zasouvaji nestaci :-) To musis dodat nejake rozmery nebo
fotky nebo tak neco. Videt v obchodech je leccos, ale co ja vim,
jestli ti to tam pasuje?

> Premyslim jestli pristi rok nemam koupit LED retez (nebo ho udelat,
> par diod, kablik, telepna pistole, zdroj...), ten snad vydrzi dele
> nez zarovicky. Ale tento rok bych rad dal dohromady jeste retez ze
> zarovicek, ale nemuzu sehnat nahradni...

To jeste mozna stihnes vyrobit... Par diod = 2 diody, to neni mnoho
prace :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem