OT: co si popovidat a dotaz na admina.

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Neděle Prosinec 16 23:41:10 CET 2007

Ješte bych chěl požádat aby bylo odpovídáno v tom samém vlákně jaký byl
dotaz a nezakládal dotazy v jiném vlákně.

To prakticky znamená že pro odpověď zadám odpovědět ve svém oblíbeném
e-mailovém klientu a ne ne na nějaký jiný kde přepíši subject eee jak se
to píše česky předmět?. To z toho důvodu, že když má někdo řazení mailů
podle vlákna aby věděl co číst a co ne, tak si může smazat i odpověď
která ho zajímá a pak ji pracně hledat v archívu konference.

Ono se to docela dobře čte, když je to řazeno po vláknech.

Děkuji Vám moc.

Josef Štengl