ADT75

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Neděle Prosinec 16 22:30:32 CET 2007

Chlapi , nezlobte me....to se dobre pouzuje p. Konecny mel jste udelat
to a to.....

Stiuace byla jak uz jsem psal tato:
V patek  rano v 9.00 mi zavola zakaznik: " Pane Konecny  chci do 14 ti
dnu 100% 200ks vaseho prototypu zarizeni".

Ja jsem byl momentalne toho casu na servisu u zakaznika, kteremu nemohu
rict "pujcim si Vas pocitac na sve objednavky ;-)
Tzn.v tento den jsem zavolal do cca 6 ti spolecnosti - dodavatelu,
dokonce i do SK TESLY kde iso maji a objednal jsem to telefonicky,
nahodou jsem mel stesti, dany komponent meli zrovna ve vyrobe. E-mil
jsem resil az v Pondeli jako dalsi dodavatele , kteri chteli potvrzeni.
Dale jsem v ten patek volal do amteku ze to nutne potrebuji, 100% i kdyz
jsem prosil a byl ochoten platit zlatem neslo to az za tech 14 ti dnu ,
tzn, dost sibenicni termin, ale rekl jsem at mi poslou potvrzeni nebo
nabidku na tech 200ks , ze jsem v terenu a objednat to potrebuji ,
ucinim tak neprodlene az  budu u komplu.
V mezicase jsem pak poslal jeste poptavku. Ten den jsem resil cca4
zakazniky od rana az do vecera jsem byl v terenu jako pri kazdem patku ;-)
Zapomel jsem na prubeznou kontrolu, bohuzel od Amteku neprislo zadne
potvrzeni . vubec nic !... ani na tu poptavku.!
Zakaznik mi jeste ten patek cca v 20.00 volal (zrovna kalamita a ja byl
stale na cestach ;-) a taxem mu to potvrditl, ze to opravdu stihnem.
Bohuzel jsem zapomel na kontrolu a bral jsem to jako vyresene. No a kdyz
jsem se po tom zacal shanet , tak bylo pozde a ja jsem za noumu ;-) .
Opravdu jsem nemel silu ani rvat ;-)

Takze to zustalo viset  pouze na poslani nabidky, na zaklade te poptavky
jak emailove tak telefonicke, protoze kdyby prisla , tak hned posilam
objednavku.
Kdyby to nebylo tak sibenicni tak nad tim mavnu rukou, ale je to ted
tezky prusvih.
LK