Ovladac pre virtualny COM na USB, was: Ovladac pro PL2303 pro Vistu

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Neděle Prosinec 16 21:36:11 CET 2007

No ja o tom vim jen to, co jsem nasel a videl v tom prikladu. Nijak moc
mne to netrapilo, chtel jsem jen vedet, ze to funguje, jestli se v tom
mam vubec hrabat, az to budu potrebovat. Takze fakt zadny expert nejsem
a odpoved na kazdou otazku mit nebudu zcela urcite ;).

--
Jiri Bezstarosti