Ovladac pre virtualny COM na USB, was: Ovladac pro PL2303 proVistu

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Neděle Prosinec 16 21:31:31 CET 2007

Funguje to, byla to jedna z prvnich veci, ktere jsem zkousel. Taky jsem
to uvnitr v softu "zauzloval", at se posila zpet co se prijme a pak jsem
z Hyperterminalu do toho busil znaky a ty se psaly na displej. Nic
svetoborneho, ale nejak jsem zacit musel a takhle jsem si to vyzkousel,
ze to funguje.

Tady je ten kousek, nema asi cenu to sem davat cele, je to stejne jen
hrani si s prikladem z webu:

    // Init USB device
    AT91F_USB_Open();
    // Init USB device
    while (1)
   {
    // Check enumeration
    if (pCDC.IsConfigured(&pCDC)) {
#ifndef USART_COM
        // Loop
       length = pCDC.Read(&pCDC, data, MSG_SIZE);
       pCDC.Write(&pCDC, data, length);
       /// mt sprintf(message,"-I- Len %d:\n\r",length);
       siprintf(message,"-I- Len %d:\n\r",length);
    // send char
           AT91F_DBGU_Frame(message);
#else
        // Loop
      #warning "SPRAVNE"
      length = pCDC.Read(&pCDC, data, MSG_SIZE);

      //pokus
      pCDC.Write(&pCDC, data, length);

      /*puvodni
      data[length]=0;