Ovladac pre virtualny COM na USB, was: Ovladac pro PL2303 pro Vistu

Slavomir Tomascik stomascik@gmail.com
Neděle Prosinec 16 21:27:42 CET 2007

> Je to jen *.inf soubor (atm6124_virtualserial.inf), ve kterem je uveden
> usbser.sys.
>
> --
> Jiri Bezstarosti

Ako napisal p. Bezstarosti, ked presvedcis win o tom, ze tvoje
zariadenie je CDC (Communications Device Class) podla
http://www.usb.org/developers/devclass_docs/usbcdc11.pdf a
http://www.microsoft.com/whdc/resources/respec/specs/pmref/Pmcom.mspx,
tak ti windows vytvoria virtualny seriovy port. Len to nieje
optimalizovane pre tvoje potreby/rychlost a nesie to sebou kopu
balastu, asi preto si vyrabaju vlastne virtualne ovladace. Ale
to su len teoreticke vedomosti...

Slavo T.