OT: převod MONO - STEREO

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Neděle Prosinec 16 19:40:45 CET 2007

G-o-l-d-w-a-v-e, ktore je na vyskusanie zadarmo.
Otvorit subor so zvukom a hned dat Save as. V ukladacom dialogu sa da
vybrat format. Teraz som vyskusal mono zvuk ulozit ako stereo -
originalnu zvukovu stopu nakopiruje do oboch kanalov.

miro

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping