OT: co si popovidat a dotaz na admina.

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Prosinec 16 19:03:44 CET 2007

 16.12.2007, 17:58:31
No, to neni spatnej napad, teda pokud se to nezvrhne v pondelni
skoro-patky.
Jen bych navrhoval aby se takove prispevky oznacovaly nejak jinak nez
OT: , treba FT:, nebo PK: (pivni keci).
Duvod ktery mne vede k takovemu navrhu je celken jednoduchy, moznost
automaticke filtrace/trideni/mazani prispevku dle zajmu kazdeho
ucastnika.
Je mi jasne ze jakekoliv deleni nikdy nebude na 100%, to by snad mohlo
fungovat pri velke sebekazni a systematicnosti u jednoho cloveka, ale
nikdy pri 500 lidech. Presto si myslim ze by 3 stupnove oznacovani
prispevku mohlo byt pro vetsinu lidi prinosne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz