Ovladac pro PL2303 pro Vistu

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Neděle Prosinec 16 18:56:40 CET 2007

A abych nezapomel, seriak na AT91SAM7Sxxx ma pomerne dost moznosti,
takze umi napriklad ridit budice na RS485 (aktivuje je pri vysilani a
pak je zase deaktivuje).  Umi i IrDA a ledacos dalsiho, takze se k
vytvareni prevodniku z USB na "neco" vylozene nabizi.

Ale uz toho necham, zacina to vypadat jako propaganda a mne se ty brouky
moc libi, takze mam zaujaty pohled na vec ;).

--
Jiri Bezstarosti